Core Medya

Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 İlk 6 Ay Raporu

2019 yılı itibariyle Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu, tüm sektör derneklerinin ortak çalışmasıyla açıklanmasına karar verildi. Reklamcılar Derneği öncülüğünde, Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB TR), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Reklam Verenler Derneği (RVD) ve Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) güçlerini birleştirmiş oldu.

2019 ilk 6 Ay Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam medya yatırımları bir önceki yıla göre -%3,8 düşüş  göstererek  4.327 milyon TL olarak kayıtlara geçti.


 

Açıkhava mecrasında ise, Türkiye’de açık hava medya yatırımları, 395 milyon TL olmuştur.

 

YUKARI ÇIK